Sunday 12 February 2012

::::: Bodoh Sombong::::

ngeri kan baca tajuk di atas...
mintak di jauhkan la dari sifat  tuh..amin..
merujuk tajuk dia atas saya...(ewah..dah macam karangan surat kiriman rasmi plok ye??kahkah..)
saya sebenarnya baru setahun jagung dalam penulisan blog nih..
setahun ke??sehari jagung lebih seswai kot..huhu..
saya memang x pandai nak tulis (buttt..bukan buta huruf ok...)
x pandai nk edit..x pandai nk hias hias blog macam blogger2 lain..
(huduh kan blog kite?...sedihnye...)
followers pon x de..sadis betol.. :(
tapiii...ha..ada tapi ..
tapi,saye bukan bodoh sombong..(masuk bakul, sendiri angkat ler..kahkahkah..)
kepada sesiapa or blogger2 yang terer or expert bab blog nih tolong la bg tunjuk ajar pada saya..
TUNJUK AJAR KU SIFU...please..saya berjanji akan belajar bersungguh2..hehehe..
pada yang sudi roger saya di facebook www.facebook.com/nourulsyuhada ..
terima kasih banyak pada yang sudi nak berkongsi ilmu..( x rugi pon berkongsi ilmu ni kan..dapat pahala lagi..perot pon kenyang,saya belanja k..hehehe)







No comments:

Post a Comment